23 Kasım 2009 Pazartesi

herkes de böyle mi olur.


Son günlerde dörtdörtlük bir kadın olabilmek için verdiğim mücadelenin haddi hesabı yok.Önceden umrumda bile olmayan şeyler şimdi çok önemli benim için.Mutfağımtertemiz olmalı.Salonum ,yatak odam,banyom tuvaletim,çocuk odaları.....Tek yaşama sebebim bu oldu.Çocukların dağınıklığına tahammül edemiyorum.Kırıyorum onları.Her yer temiz düzenli olsun istiyorum.Tüm o hayatı ve anı yaşamak adına söylenen geyiklerin hepsini biliyorum.

şAŞIRIYORUM OKADAR BAŞINA BUYRUK,DÜZensiz,savruk,zamansız yaşayan ben nasıl bu ev kadınına dönüştüm.Hayatta beni en çok mutlu eden şey tertemiz ve düzenli bir ev.Yaşama sebebime bakkkkkkkk böööööööööööööö.

1 yorum:

cool cookie dedi ki...

al benden de o kadar!! Eğer evim temiz değilse ben sinirli suratsız çekilmez bi kadın oluyorum!