17 Kasım 2009 Salı

bütün dünyayı dolaşmak,

Hafta sonu sirkteydim hep.önce kızlarımla gittim sonra kızımın sınıf arkadaşları ve anneleriyle beraber gittik.bedava bilet ayarladılar bize 50 kişilik.gerçi biraz iş karşılığı oldu ama kızım ve arkadaşları için değer.
izlerken bir şeyi farkettim ;birbirlerine müthiş güvendiklerini ..
öyle ya onlar gecesini gündüzünü beraber geçiren insanlar.Güzel olmalı bir sirkle dünyayı dolaşmak.
böyle balonlarla süsledik çadır girişini
yılanlardan korkmam ama iğrenirim.Aç karnına yılan show yapmamak gerektiğini öğrendim.Etkisigeçene kadar saatlerce bir şey yiyemedim.ellerimi sildim durdum.Yılanı boynuma koyduğunda "boğarak mı öldürüyor." diye sordum cevap vermedi.
Ertesi gün dedi ki "benim yılanlarımın hepsi boğarak öldürür.ama ben yanındayken bir şey yapmazlar korkma."
En çok Fas lı 3 akrobat kardeşi beğendim.Vücutlarına nasıl bu kadar hakimler şaşırdım.Henüz 16 - 22 yaş aralığında olmalarına hayran kaldım.30 yaşına geldiklerinde anlatacak ne çok şeyleri olacak.

Hiç yorum yok: