4 Kasım 2009 Çarşamba

bu gün herkese kızma modumdayım yaklaşmasınlar bana


okula giderken beyaz külotlu çorap giyme saçmalığı son bulsun istiyorum.

resmi kıyafet diye diye çocukların ruhlarını öldüren kıyafetleri hangi zevksiz seçiyo bunu da cidden merak ediyorum.

nedir bu ya herkesi tek tip yapma çılgınlığı.

farklılığa kimsenin tahammülü yok.

geçen gün bulut yapmışlar okulda.kartondan kesip.İplede damlalarını bağlamışlar (öykü danla diyo )sabah sınıfa bıraktım .Bak anne dedi bu benim bulutum. ağzı zikzak ,gözleri de şaşı..

Baktım bütün çocuklar ne kadar güzel yüzler çizmişler.harika gözler,gülen ağızlar.Öyküyse bir yamuk ağız bir şaşı göz yapmış.

"nasıl anne en komik benim bulutum dimi.çok farklı bir bulut o dimi anne"

Ne yalan söyleyeyim en farklı olmasına farklıydı ama nasıl içime oturdu kızımın diğerleri gibi normal bir yüz çizmemesi anlatamam.

nasıl başardılar bilmiyorum ama buda olmuş işte beni de normalleştirdiler.

kızımı okuldan alıp eve götürürken nasıl içim içimi yiyordu anlatamam.

eve gider gitmez onu oturttum çalışma masasına.

nasıl onu ihmal edipde gülen ağız çizmeyi öğretmedim.

ne sorumsuz anneyim ben.

en güzelinden iki göz çizdim bi de gülen ağız.bak dedim bi daha bulut falan yaparsanız gözlerini ağzını böyle yap.

aman anne ne saçma bir surat bu ya.herkes bu suratı yapıyo zaten demez mi bacak kadar boyuyla.

hepimiz almışız elimize bir tebeşir; etrafımıza daire çizmişiz.o dairenin çizgilerinden çıkamıyoruz.

kendi hapishanelerimizde ölüp gidiyoruz.

çizgileri silmek tehlikeli çünkü.

ne kadar başkalarının hayatlarına banzerse hayatlarımız o kadar az yara alıyoruz.

neyse bu daire meselesi daraltıyo beni bu günlerde....

yağmurrrrr yağmurrrrrrrrr yağmuurrr diye bir şarkı var ya onu doladım dilime.

kızımda şemsiye istiyo bloom lubana göreyse şemsiye kadar tuhaf bir aksesuar yok.

hep gülerim insanların elinde şemsiye tutan hallerine doğaya karşı aciziz işte.

bide şemsiyelilerin yanından geçerken o demirlerden üstüme damlayan sulara sinir oluyorum.

sen ıslanmayacaksın diye etrafına terör estirmenin ne anlamı var.dikkat etsin şemsiye kullananlarda canım.gözüm çıkacak bi gün çok korkuyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kızının verdıgı cevaplara bakarsak sanslı bır annesın.bıde sınırlıymıssın cıdden :)