7 Şubat 2009 Cumartesi

en büyük hayal


işimi çok seviyorum.Zamanımın %75 ini işime ayırdığım için,sevdiğim işi yapıyor olmak bir şans benim için.Hayatımı bir iş gibi yaşıyorum.En büyük hayalim rüya gibi , en güzel,en muhteşem,en özel düğünü yapmak.Ama ucu bucağı yok bu işin.Çok harika bir konsept hazırlıyorum mesela;düğün başlayınca kalbim pır pır gelin ve damatın çıkacağı anı bekliyorum.Büyülenmiş gözlerle bakıyorum etrafa.Davetliler beni tebrik etmeye başlıyor ve büyü bozuluyor gelin ve damat danslarını ederken ben çoktan daha güzel ,daha büyüleyici bir düğünün hayalini kurmaya başlıyorum bile.Ama bazı düğünler benim gözbebeğimdir ve onları asla unutamam.İnsanların mutlu günlerinde yanında olmak,hayatlarını kolaylaştıracak adımlar atmaktan müthiş keyif alıyorum.
Yarın evlilik fuarına gidicem.Küçük kadınlarla beraber.Eminim ki büyüleneceğim .Bazen yaratıcı bi şeyle karşılaştığım zaman bu niye benim aklıma gelmedi diye kıskanıyorum bile.bu iş manyağı halimi seviyorum işime aşık yaşamayı seviyorum.
işine aşık insanlarla çalışmayı da seviyorum.işine aşık olmayan bir insanda o işi iyi yapar.Ama işine aşık insan iyiden de öte mükemmel bir iş çıkartır ortaya .işine aşık insanlarla çalışmak bir keyiftir.

Hiç yorum yok: