30 Ocak 2010 Cumartesi

sevgililer günü masası

bu gün günlerdir süren tembelliğimi attım üstümden.iş yerime geldim.ÖZLEMİŞİM.evde durup çatalca cinayeti izlemek bana göre değilmiş.çocuklarla yaptığımız faaliyetler başlarda güzeldi.ama artık boya kalemi uhu kağıt makas v.s. görmek istemiyorum bir süre.pamuktan kardan adam yaptık,artık kumaşlardan bebek kıyafetleri,makarnadan kolyeler.yaratıcılığımda sınırlandı bir yerde.şimdi iş yerimdeyim......ooooooooooooo oh mis gibi iş havası solumak....vitrindeki yuvarlak masayı kaldırttım iki kişilik dikdörtgen bir masa koydurttum.üzerini beyaz masa örtüsü simli fransız tülü ile örttüm.gümüş peçetelikler tüllü kumaş peçeteler,küçük kırmızı mumluklar koydum masaya.ayna üzerine pullar srptim.üç kollu gümüş şamdanıma gümüş rengi mumlar koydum.SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN İDEAL .masum ve romantik bir masa hazırladım.Özel günlere bayılıyorum......

Hiç yorum yok: