18 Ocak 2010 Pazartesi

İKİ DİL BİR BAVUL


Adı bile etkileyici bu filmi mutlaka izlemek istiyorum........izlemek istediğim filmler o kadar çok ki...bence en büyük zenginlik insanın bol vakti olması....kocamla konuşuyorduk ya biyopsi yapılırsa. ya kansersem... ölürsem çar çabuk........birden dediğime ben bile şaşırdım "ama benim okumak istediğim daha çok kitap var."kemoterapilerde ben kitap okuyacağım herhal.....ne tuhaf insan daha yaşamsal bir şey istemez mi ayol...gezmek tozmak eğlenmek gibiiiii.ölümden korktuğum halde ölüme inanmadığım için ,yaşamak yani ağır bastığından mı acabaaaa.bu saçma okuma isteği..biraz durup düşündüm sonraa,kızlarımla disney land a gitmeyi da çok istiyorummmmm.ve onlara sevgimi anlatacak yazılar yazmayı............offfffffff yazmaktan bile sıkıldım.düşüncesi bile daralttı beniiiiiiiii....

Hiç yorum yok: