27 Ocak 2009 Salı

melekler korusun


6 yaşında bir kız çocuğuydu ,pırıl pırıl bakışları vardı...o gözleriyle gülerdi.Bir gün o gözlerdeki parıltı kayboldu.Annesi hissetti tuhaflığı ama hiç bilmedi o gün minicik kızına ne olduğunu bilse gidermiydi.Yanından ayırır mıydı hiç.
Sabah erkenden kalktı annesi,evin temizliğini bitirdi.Akşam yemeğine misafirleri gelecekti.Markete gitmesi gerekiyodu.Kızını alsa
uzun sürecekti.Acelesi vardı .Hazırlandı.Kızı elinden hiç bırakmadığı bebeğiyle oynuyordu.Televizyonu açtı."Ben hemen dönücem hayatım,sen televizyon izlersin.Sakın evden çıkma,kapıyı kimseye açma"kızına tembihler verdikten sonra hızla indi merdivenleri alt kattaki kayınvalidesinin ziline bastı."Ben markete gidiyorum. Sevgi'yi yalnız bıraktım.Yarım saate kadar dönerim ama anahtarları sana bırakayım belki bir şey olursa lazım olur"
Sevgi bebeğiyle oynamaya devam etti.Bir süre sonra kapının anahtarla açıldığını duydu annesi sandı. Sandalye alıp gözetleme deliğinden baktı bir erkekti.Çok korktu annesinin yatak odasına saklandı.Kapı açılınca biri "Sevgi nerdesin" diye seslendi.Amcasının sesiydi rahatladı.
Koşarak amcasının boynuna sarıldı "senmiydin amca çok korktum "dedi.
Amcası onu kucağına aldı oturttu. "Korkma "dedi.Sonrası çok hızlı gelişti.Amcası pantolonunu ve sevginin eteğini çıkarmıştı. sonra bir şeyler yaptı .Bir acı hissetti sevgi büyük bir acı.Amcası göbeğine bir şey sürdü."Süt" dedi bu "korkma süt" "Bu çok güzel bir oyun ,korktuğun zaman hep oynarız olur mu?Ama kimseye söyleme ikimizin oyunu olsun bu"
Sevgi ne olduğunu bilmiyordu ama kirli bir oyundu bu ,kimseye söyleyemeyeceği bir şeydi.
Annesi eve geldiğinde Sevgi yalnızdı.Bebeğine sımsıkı sarılmış oturuyordu."Benim uslu kızım"dedi annesi...
6 yaşında bir kız çocuğuydu,gözlerindeki ışık söndüğünde.
Amcası 5 yıl sonra evlendi.Bu sürede iğrenç oyununu hep sürdürdü.Sevgi kimseye söylemedi...
Aşık oldu bir gün .Ama evlenmedi.Çünkü o ne zaman sevişmeye kalksa amcasını hatırlıyor.
Şimdi tartışıyorlar çocuk tecavüzcüleri hadım mı edilsin , mühebbet hapse mi mahkum olsun diye?

2 yorum:

Haydins dedi ki...

Keske o sapiklar icin zamanda bir geriye donus olsada aynilarini onlarinda yasama sansi olsa diyorum..En kotusu neyse o yapilmali onlar icin!!

lemur dedi ki...

haydins bende senin gibi düşünüyorum.