26 Kasım 2008 Çarşamba

sıcak çikolata

bu gün yoğun geçicek
sabah erken kalmak için saati kurmuştum
çaldı......çaldı..........çaldı.....
kapattım ve tekrar yattım.neyseki yücel saatini son 10 dakikaya kurmuş .
geç kalmaktan kurtulduk.
duş ,kıyafet,makyaj 10 dakikaya sığdırılabiliyomuş öğrendim.
bu sıralar dışarıdan poğaça börek sevmiyorum.
ekmek arası peynir takılıyorum.
ikimizede yarım ekmek hazırladım.bir elimde montum bir elimde çizmelerim eciş bücüş çıktım evden.
bu gün çok işim var .diye diye strese girmek üzereydim ki aklıma bi yerlerde okuduğum not geldi;akşam yatmadan önce ve sabahları kalktığıonızda iyi şeyler düşünün zihniniz aydınlanır.

bende öyle yaptım.bahçeli bir evde çocuklarımla oynarken hayal ettim kendimi
ne tuhaf olmasını hayal ettiğimiz hayatlar ,yaşadıklarımızdan çok farklı
neyse hüzün yok bu gün
ama şimdi de sıcak çikolata hayal ediyorum
oysa elimdeki sallama çayla yetinmek zorundayım...

Hiç yorum yok: