18 Mart 2010 Perşembe

acil asistan arıyorum.........

göğsümde ki kist için hala doktora gitmedim.Hem yaşamayı bu kadar istemek hemde sağlığıma dikkat etmemek nasıl bir tezattır bilmiyorum.işime bağlılığımdan doktora gitmeye fırsat bulamıyorum.........Ama gidicem söz....
İş ,ev, çocuklar,arkadaşlar,iş arkadaşları,çocuğun okul arkadaşlarının anneleri......Geziler,akraba ziyaretleri,arkadaş ziyaretleri,iş gezileri...Bu durumla başa çıkamıyorum.kimseye yetemiyorum.
Acilen bir yardımcıya ihtiyacım var.Benim için hayatı kolaylaştıracak "onu hiç düşünme ben hallederim diyecek güven verecek birine"Ben kuafördeyken mesala bana kıyafet ayarlıyacak kıyafetime en uygun çorabı bulacak,bana zaman kazandıracak biri olsa yaşamımda ne iyi olurdu.
Bu bir hayal tabiii..........
Bu öğleden sonra kızımı sevgilisinin evine götürücem.dün kendine iki tane elbise aldı.Biri rengarenk ,biri beyaz.ikisinden birini giyecek ama hangisini bilmiyor henüz ve onun kıyafet aksesuarlarını bile ben almak zorundayım.toka çorap v.s. ve işimi bırakıp gideceğim diye aklım hep işte kalıyor.gittiğim yere ait olamıyorum.saçma sapan konuşup kendimi rezil ediyorum.yeni insanlar tanımak ne zor.özellikle de kendi ni tanıtmaya çalışmak....neyse güzel ve keyifli bir gün diliyorum kendime...size de tabiiki ....

Hiç yorum yok: