10 Ekim 2009 Cumartesi

stresli,hüzünlü,huzursuz kadınlar.........


Kadın denilen varlığa ne çok rol yüklemiş doğaaaaa....günlerdir ciddi ciddi bunu düşünüyorum.kadın iyi bir kız çocuğu,kadın şefkatli anne,şehvetli sevgili,mutfaktan yükselen güzel koku,temizlikçi,ahçı,çaktırmadan ve sürekli ortalık düzenleyici..........vs .vs. vs...

eeeeeee yeter dimi bir soluk alsın bu kadın.düşün yakasından izin verin bi kendine gelsinnnn.

erkekler bir an önce kadınlara yardım eli uzatmazsa sevgisiz çocukların büyüdüğü toplumda yaşlanacağız.


Sevmeyi kimden öğrenir ki yeni doğan bir çocuk.annesinin gözlerinden aldığı pırıltıdan tabiiiiiiii.peki günümüzün yorgun mutsuz,huzursuz annelerinin gözlerindeki pırıltı yeter mi mutlu çocuklar yetiştirmeyeeee...


ben mesela ev ,okul, iş çocuklar dörtgeninde o kadar yoruluyorum ki ,farkettim bir palyaçonun papuçlarını okuyamıyorum 2 haftadır kızlarıma.ortalığı toparlarken,yemek hazırlarken,yatakları yaparken ,onlara süt ısıtırken uzatıveriyorlar kitabı burnuma kadar. "anne oku nolurrrrrrrrrrr"


"anne çok yorgun kızım, yarın okuruz"

korkarım 10 yaşına kadar böle sallıcaz çocukları, yani artık birinin ona kitap okumasına ihtiyaçları kalmayana kadar.

ölee çocukla kaliteli zaman geçirmek falanda hikayeeeeeee.O bizim günah çıkarmamız daha çok.

haniii ekonomik özgürlükten,kadının çalışmasından yana olmasam ...kadınlar bırakın çalışmayı oturun evinizde çocuğunuza bakın diyeceğim........ ama buda mutlu etmiyor biiziii.

bak sosyologlar bu konuya bir an evvel el atmalı...çözüm yolu bulmalılar bizeeeeeeeeeeeee.


(büyük kızım anaokuluna başladı...ve aşık oldu öyle şekerler ki görsenizzzzzzzzz.okulda ,parkta el eleeeeeeee.dün bizim kinin büyük aşkı annesine sorduuuuuuu "anne öyküyle evlenebilir miyim ")

Hiç yorum yok: