3 Temmuz 2009 Cuma

çıplak ayak basmak toprağa

hızlı telaşlı öfkeli...zaman mı geçip giden.olmasını istediğim gibi değil hayat biliyorum.hayal ettiğim gibi olması için uğraşırkende hayatım şekilleniyor.hiç bir şeye yetişemiyorum.gelip gelmeyeceğini bilmediğim yarınlara yaşıyorum.hayatla mücadele etmek istemeye istemeye mücadelenin tam ortasında olmak ne garip.Oysa ben tıpkı nazımın şiirindeki gibi basit yaşamak istiyorum.ayaklarım toprağa değsin,kirazın suyu süzülsün dudağımın kenarından.Kızlarım büyüyüp gitmeden kuma çamura bulaşalım,çok gülelim istiyorum,çok eğlenelim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsını yaparsın ınsallah canım.

teki 1 arada dedi ki...

"çıplak ayak basmak toprağa" --> hayal

"ayaklarımızla basmak çıplak toprağa" --> hayat

HAYAt, HAYAl in sonuna bir çizik atılıp, düzenlemesi yapılmış hali değil mi zaten..

lemur dedi ki...

teki 1 arada o nasıl muhteşem bir cümle öyle.
hayalin sonuna atılmış çizgiiiii...
hayatımız.

teki 1 arada dedi ki...

teşekkür ederim.