26 Mart 2009 Perşembe

bangır bangır SEÇİM arifesi

Bir yerde okumuştum fıkra gibi bir şey çok hoşuma gitti.Uzundu ama burda kısaca bahsedicem.

Kıyamet kopmuş sonunda herkes ölmüş.İnsanlar kalıcı mekanlarına yerleşecek.Sıra Tayyib'e gelmiş iki melek bunu almış.

"Siyasetçilere ayrı bir uygulama yapıyoruz" demişler.Sana cehennemi de cenneti de göstericez hangisinde kalacağına bir oylamayla sen karar vericeksin.Tayyip cehenneme gitmiş yemyeşil bir golf sahası arkadaşları orada bütün gün harika vakitgeçirmiş.

Ertesi gün melekler bunu cennete götürmüş.Huzurlu ferah bir ortam bütün fakir insanlar

orada ve sadece sohpetle vakit geçiriyorlar.Tayyibi pek sarmamış ortam.İki gün sonunda melekler gelmiş ve demişler" hadi kullan bakalım oyunu cenneti mi tercih ediyosun cehennemi mi?"

Tayyip demiş "arkadaşlar cennet güzeldi ,ama arkadaşlarımla golf oynayıp kaliteli yemekler yemeyi tercih ederim.Oyumu cehennemden yana kullanıyorum."



Melekler almış bunu cehenneme götürmüş.Tayyip bakmış arkadaşları balçık içinde çöpler,yangınlar,hepsinin elinde siyah poşetler çöp topluyorlar.

Tayyip çok şaşırmış.

"bana gösterdiğiniz cennet böyle değildi."demiş

meleklerde ona demiş ki;



"Dün bizim seçim çalışmamız vardı.Bu gün çalışmalar bitti sen oyunu bize verdin...



nasıl .Çok yaratıcı arkadaşlar var.Takdir ediyorum nasıl uyarlıyorlar böyle şeyleri.
Abuk sabuk giydirilmiş arabalar geziyor sokaklarda,bangır bangır müzik çalarak.
Bunları da komik ve yaratıcı buluyorum.
Ama kızıyorumda benim kızlarım onların gezmeye başladığı saatlerde uyuyor.Mecburmu çocuklar korkarak uyanmaya canım.Hem biz sizin seçim müziğinizi oylamayacağız.Bizi yanlış anlamayın.Abartmayın olayı bu kadar.





Sabah kızlarım uyuyordu .Onları izledim uzun uzun.Hayatın onlara güzellikler getirmesini diledim.Masum uykuları bölünmesin istedim.Parmaklarımın ucunda yürüyerek çıktım odalarından...

Hiç yorum yok: